Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Estetika de Beauté so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Nakup z registracijo uporabnika

Estetika de beauté je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Trgovina in kozmetične storitve, Vida Burja Virjent s.p. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa.

Nakup brez registracije uporabnika

Uporabnik lahko opravi nakup kot gost. To pomeni, da se podatki shranijo le za namen nakupa in ne za registracijo.

Podatki za nakup brez registracije so naslednji:

– Ime in priimek

– E mail

– Naslov + hišna številka

– Mesto

– Država (dropdown iz seznama možnih držav za dostavo)

– Podjetje

– Telefon

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Estetika de Beauté, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.

Dostopnost informacij

Podjetje se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

a) identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra)

b) kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon)

c) bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s prodajnimi storitvami in garancijami)

d) dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku)

e) pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave)

f) vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, cene vsebujejo 22% DDV in ne vsebujejo stroškov dostave

g) način plačila in dostave

h) časovno veljavnost ponudbe

i) rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka

j) pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Cene in ponudba artiklov

Cene vseh izdelkov so izražene v EUR in vsebujejo 22% DDV. Prodajalec je davčni zavezanec. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene ne vsebujejo stroškov dostave.

Načini plačila

Kupec poravna kupnino na način:

z nakazilom po predračunu (pred odpošiljanjem blaga) na TRR podjetja

Postopek nakupa

Kupec doda izbrane izdelke v košarico. Izbrani izdelek ali več izdelkov si lahko kupec ogleda s klikom na košarico. Tu se lahko izbran izdelek odstrani, spremeni količino in spremlja znesek nakupa ter stroške dostave. Ko je kupec z izbranimi izdelki zadovoljen pošlje naročilo. Po elektronski pošti kupec prejme obvestilo, da je bilo naročilo poslano.

Naročilo v izvedbi. Ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.

Blago odposlano Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Dobavni rok

Za izdelke na zalogi v osnovnem skladišču je dobava 1-3 delovnih dni. Za izdelke, ki jih ni na zalogi, je dobavni rok do 15 dni po prejetem naročilu. V primeru daljšega dobavnega roka bo kupec o predvidenem dobavnem roku obveščen po elektronski pošti, ki je bila navedena ob registraciji.

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Kupec, ki sklene pogodbo na daljavo skladno z Zakonom o varstvu potrošnikov, ima pravico, da v 14 dneh ponudniku sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga po pošti ( Estetika de Beauté, Slovenska cesta 46, 1000 Ljubljana, Slovenija) ali na kontaktni e-naslov info@estetikadebeaute.si, blago pa vrniti na naslov ponudnika v 30 dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa, krije kupec sam. Podjetje Vida Burja Virjent s.p., ni dolžno sprejeti odkupninskih pošiljk ali pošiljk, ki ne ustrezajo splošnim pogojem poslovanja. V primeru dostave na naše stroške je kupec dolžan vrniti stroške vračila po veljavnem ceniku Pošte Slovenije.

Izdelki morajo biti vrnjeni nepoškodovani, nerabljeni, v nespremenjeni količini in v originalni neodprti embalaži, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Priložiti je potrebno še kopijo računa.

Podjetje bo vračilo vplačil izvedlo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 30 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vračila vplačil se vršijo na TRR kupca.

Sklepanje pogodb na daljavo

Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku in se hranijo se na sedežu podjetja. Kupec lahko zahteva kopijo pogodbe preko kontaktnega naslova ponudnika ( Trgovina in kozmetične storitve, Vida Burja Virjent s.p., Slovenska cesta 46, 1000 Ljubljana) ali na kontaktni e-naslov info@estetikadebeaute.si. Za kopije pogodb (naročil, računov, dobavnic), ki so starejše od enega leta, se zaračuna strošek izdaje v znesku 5 €.

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.

Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.

Dostava

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk, plačanih po predračunu, je kurirska služba GLS, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

Dostavna služba izdelke dostavlja v svojem delovnem času. Večina pošiljk je dostavljena naslednji delovni dan po odpremi naročenega izdelka/ov (o tem prejmete obvestilo na e-mail, ki ste ga navedli ob registraciji). Dostava se vrši pretežno v dopoldanskem času.

Strošek dostave znaša 4 €.

Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.

Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.

Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vzpostavljen ima učinkovit sistem obravnavanja pritožb. V primeru težav se kupec s podjetjem lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti in tako sporoči svojo pritožbo.

Ponudnik bo v najkasneje petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo in sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.